0

For the 1st time in year 2011

Salam to all my friendsss.....

Rasenye masih belum terlambat nak ucap Salam Ramadhan buat anda semua... Aduhai, ini adalah post ibu yg pertama untuk thn 2011... alahai... teruk sungguh... org nak berblog... ibu pun nak berblog jugek.... hehehe... tp ade ibu kesah... ibu punye suker laaa.... sebetulnya ibu mmg x de masa nak mengupdate blog ibu nih... mmg banyak citer2 yg menarik sepanjang 7 bulan kebelakang nie... yg x menarik pun ader jugekk.... Tp x per laaa, yg da berlalu biarkan berlalu... da jadi sejarah pung... tp nak citer gak... citer paling menyedihkan untuk thn 2011 nie.... huhuhuhu.... teriak lu jap... hehehe.... my sweetie... my luvly... selama 10 thn ko berkhidmat utk ibu.. akhirnya, pada tanggal 29 Julai 2011... kamu da dpt partner baru... Bukan ibu da x nak jadi partner kamu... mmg nak sgt2.... tp apakan daya... ibu x dpt nak membahagikan kasih sayang utk 2 org partner....ko mmg sgt berjasa utk ibu... sedey woooo......

3/8/2011, genap 3 bln ibu berkhidmat utk kompeni yg org2 duk bising skrg nih.... korang x tau ker... alahhhh... kompeni ni ader projek kat negeri pantai timur semenanjung mesia ni haahhh.... haaa.... kan da tau kan.... ngeh... ngeh... ngeh.... mcm2 mende org da kate kat ibu ni ha... dpt rezeki haram la... rezeki x diberkati la.. mcm2 lg la kalu nak tulih kat sini.... ape pun korang nak cakap... ader aku kesah... yg penting rezeki aku dapat ni halal utk aku sara keluarga aku... selagi aku menipu.. selagi aku x mencuri.. rezeki yg aku dapt ni halal....

ermmm, hari ni da masuk hari ke-8 kite berpuasa... syukur alhamdulillah.. Allah masih memberi ibu kesempatan dan peluang beribadah kepada-Nya... Allah masih memberi ibu peluang untuk menikmati kurniaan-Nya.. Amin....

hok aloh laa,,,, biler pose2 gini semacam malas jer nak tulih panjang2... so ibu berenti dulu untuk kali...

Selamat berpuasa u ollss...

0 comments:

Post a Comment

Back to Top