Daisypath Anniversary tickers
CafeMom Tickers
0

Menghitung Hari...

Hari ni 8/12/2009 dah seminggu berlalu.. dan kala saat ini aku menghitung hari.. utk ape tu.. utk sesuatu yg dah lama aku tunggu.. mmg x sabar rasenye.. persiapan dan pun aku buat tp sikit2 jer la.. meter kegembiraan aku ketika aku menulis en3 ni tahap maksima lagi.. bukan aku sahaja yg menghitung hari.. satu keluarga aku sdg menghitung hari menunggu saat ini.. bukan aku sorang aje yg gembira tahap gaban nie.. MA dan ABAH pun sama.. en.suami, samer laaa... gembira tahap gaban dia melebihi org lain... syukur alhamdulillah.. allah dah makbulkan aper yg kami semua mahukan selama ni... harap2 segalanya dipermudahkan oleh-Nya... ermm... syiokkkkknyeeeee.... ngeee.... ok la... nak stop sampai sini jer.. x nak lebih...

0 comments:

Post a Comment

Back to Top