0

Sukenye Dia..!!

Sukenye dia.. tu jer yg aku leh cakap... balik keje semalam terus je p amik bb Darwisy kat umah pengasuh dia.. pengasuh pun bukan org lain, sepupu ibu.. biasanye waktu amik mesti ibu singgah minum2 ker, makan2 ker kalau ader kueh... tp semalam mcm malas pulak sbb ibu dah janji ngn ayah nak kuar g ECM.. so ibu terus jer amik bb Darwisy....Masa amik tu dia duk minum susu.. ish2, kuat sungguh dia menyusu.. smp jer umah ibu terus jer kemas umah sikit2.. maklumla, sejak ader anak nie waktu yg ader rase mcm x cukup jer.. so ibu kene la pandai2 cukupkan waktu yg ader... masa otw nak balik umah anak ibu ni bukan main lagi duk mengagah.. terhibur sgt tgk dia sengih2... balik semula citer kat umah... lepas dah siap kemas ala kadar ibu pun lepak2 la ngn bb Darwisy sambil tunggu ayah balik... dlm duk lepak2 tu... bb Darwisy ni bukan main lagi mengagah.. duk sengih2... kadang ader jgk terdengar suara menegur... ya allah, bahagianya rasa.. x ternilai hadiah dan amanah yg kamu berikan ini... tgh duk2 layan si kecik ni ibu pun terfikir nak snap gambar dia... so kite layan la gmbr budak kecik nie yer... harap2 kowang2 yg baca blog ibu ni x bosan la yer... utk anak ibu.. biler kamu dah besar sok, kamu baca la blog ibu yg x berapa nak best nie... jom layan gambo.....

1st snap ~ dia gelak 

sengihnye dia... 

tabik tuan... 

masih mampu tersenyum....

dah pandai tgk kamera

bb Darwisy ni suka sgt kalau duk dlm bb carrier nie...

mood dah x baik.. nak mintak dukung...

0 comments:

Post a Comment

Back to Top