0

Alhamdulillah...

Syukur Alhamdulillah... murahnye rezeki Darwisy.. petang semalam ibu baru jer berkira kira nak beli bb carrier dan stroller.. nampaknye rezeki sgt2 sbb ptg semalam sedara ibu ader dtg dan bawakan bb carrier anaknya.... bukan tu aje... siap ngn Breast-Pump Avent + Feeding bottle.... TQ so much... so nampaknye ibu cume kena cari stroller jer la.. ker ader org nak bg.. huhuhu....


Oh lupe la pulak.. hari ni Darwisy dah 22 hari.. kejap jer kan.. ibu lak x sabo2 rasenye tunggu lepas pantang.. nak bawak Darwisy g jalan2.. huhuhu.... perkembangan terbaru Darwisy lak, skrg ni bila panggil name dia.. mata tu mcm melilau jer nak cari suara... tp part yg paling best.. Darwisy ni mmg keras la.. tiap kali nak tukar lampin.. dia mesti angkat kepala.. kalau pegang lak.. kepala dia tu terletak jer... pandai jer dia imbang... kalau bab menyusu pulak... mmg kuat la sgt2... susu tin kecik 4 hari jer leh abis.. tu pun bf... x tau la kalau x bf... agaknye... satu tin besar kot... hahahhaa.... dah 2 minum susu cap mahal lak tu... adoi.. kene kerja kuat la lepas nie...


0 comments:

Post a Comment

Back to Top