Daisypath Anniversary tickers
CafeMom Tickers
0

Aku hanyalah Admin staff...

Tensionnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn......... itu jew ler yg boleh ibu katakan kat sini.... naper ibu tensen... ape kene mengena dgn en3 ibu kali ni.... arrrgghhhhhh moh sini nak bg tau.... ibu skrg ni keje kat tmpt baru... kalau dgr dr name kompeni tu mmg gah ler... outsider company... x yah la ibu bg tau name ape kan... kisahnye mcm ni.. ibu cume berjawatan admin staff... TETAPI ibu kene wat kerja2 melibatkan engineer.. civil works.. electrical works.... aduyaiii maner la ibu ni reti nak baca segala darwing mak nenek atuk cucu sekalian tuh... dan2 ajew org atasan ibu ni suh ibu siapkan report melibatkan mende alah tu.... halo incek... saya tara tau punye mcm maner... dulu saya juga belajar IT bukan itu civil or electrical.... dah ler suruh ibu siapkan report... pahtu siap arah lg kene anto petang ni jugok2.... ape ke hal ler ini org.... wahai en.org atasan... ade aku kesah nak siapkan report yg x kene mengena ngn aku tuh... sendiri buat ler... kalau nak jgk suh ibu buat... plz guide me ok... jgn nak arah2 ajer... tp x disetakan dgn tunjuk ajor... 


mcm ni ke gaya nak suh staff wat keje.... 

0 comments:

Post a Comment

Back to Top