0

Mak sakit ati...!!

Aduhai, hari2 en3 yg x best ajer kan... tp nak wat mcm maner... x de tmpt nak luahkan selain kay sini ajew.. ini citer semalam punyer.. pg2 lepas subuh mood ok aje.. main2 ngn darwisy jap sblm berangkat g keje... skrg ni kul 6.30 pg ibu dah kuar rumah bertolak ke tempat keje... sgt awalkan.. nak tau nape sbb ibu keje jauh sket skrg ni... lg pun kawan ibu tumpang kete ibu.. kunun2 konsep kongsi kereta la ni.. cheh podah... balik semula ke cite asal... masa otw nak g amek kawan ibu everything is ok ajer.. smp tmpt keje pun samer... ok ajer... but last not least around kul 9 pg cam tu.. seseorang telah meng'spoil' kan masa gumbira ibu.. masa ceria ibu... damn u man... apesal la ko suke sgt letak kesalahan org lain kepada org lain... hey UNTA, kalau ko x reti jgn lagak pandai yer... ade aku kesah ko tu saper tu... dah ler waktu rehat aku pun ko nak suruh aku wat keje.... patut balik kul 5 ko nak suruh aku stayback smp pukul 7, itu ok lg.. kenkadang kul 9 baru ler aku leh balik.... kesian kan kat Ibu... semalam ibu dah isytihar WAR pada org tu... lepah2 ni mu wak sediri keje mung.... 






mmg dok puah ati aku ngn mung..... mung jage..... 

0 comments:

Post a Comment

Back to Top