0

DEMAM... MUNTAH2...!!

salam semua... apa khabar.. sha harap semua kawan2 sihat hendaknya... mcm mane dgn ibadah puasa anda semua... tentu seronok dr tahun2 yg sebelumnya kan... sha pun begitu juga... tentu kawan2 sumer tertanya2 pasal tajuk post kali ni yer... sha dah demam sejak 3 hari lepas lg.. tp peel x nak g klinik tu dr dulu smp skrg mmg x dpt nak dielakkan... nape yer... asyik nak telan panadol jer.. tp kali ni, nak x nak kene pi klinik jugak sbb demam sha dah tahap teruk.. huhuhu... sampai muntah2... asal makan jer muntah... waktu berbuka pun mcm x seronok jer... tp alhamdulillah.. sha dpt juga teruskan berpuasa setiap hari kala sha demam ni... kawan2 semua, doakan la sha cepat sembuh yer... ermmm ni bukan H1N1 tau... demam biasa jer... nak melencong sikit la... semalam sha dan suami berbuka di rumah parents sha.. tp x best sbb abah sha berbuka di masjid sbb dia kene bertugas semalam... apepun sha bangga dgn abah.. dengan usia yg meningkat, abah masih lagi kuat... Ya Allah, kau permudahkanlah segala urusan abah... Amin... sambung balik pasal buka yer.. semalam lepas keje terus je pegi ofis suami amik dia.. pastu g pasar ramadhan kat tanjung api.. dekat ngan sekolah lama (sekolah menengah agama al-ihsan kuantan)... wah, teringat lak masa dulu2... dalam pada x sihat tu... sempat jugak beli beberapa juadah untuk berbuka nnt... antaranya, kuih keria, pulut panggang, asam gumpal(yg ni fav abah... ) dgn karipap... x luper juga kek gula hangus.. yg ni fav sha... smp je umah ma abah, sha terus jer bg tau abah sha ade la beli kuih fav dia tu.. suka sgt dpt membahagiakan ibu bapa sha.. alamak, aper yg sha dah merepek ni... ok la kawan2 sumer, kepala sha ni tgh ting tong.. cukup la takat ni jer sha bercerita... x pasal2 nnt pening lak kawan2 sumer baca entry sha kali ni.. ok, selamat berpuasa dan selamat berbuka...

0 comments:

Post a Comment

Back to Top