0

ORANG BARU...!!!


Muhammad Aisar Sidqi bin Mohd Nazmun


13 Sept 2009, hari yg penat tp gembira... semalam aku berbuka kat umah MA dan ABAH... seronok sgt dapat berbuka ngn MA dan ABAH... MA masak simple2 jer... sowi x dpt nak tepek gambo kat sini coz lupa nak bawak camera... Mesti korang tertanya ape kene mengena Orang Baru, gambar pengantin kat atas tu ngn citer aku ni kan.. Ok la, malas la nak citer panjang lebar... Citer macam ni, aku ada sorang sahabat, namanya Maziah... aku kenal dan bersahabt baik dengan dia sejak sekolah lagi... dia byk bagi nasihat kat aku.. masa aku kawin pun dia la org kuat aku merangkap tulang belakang aku.. timekasih maziah... ok sambung balik pasal Orang Baru... Semalam, masa aku tgh syok sgt berbuka ngn MA dan ABAH dia msg aku bg tau dia dah selamat bersalin, jam aku x tau tp dia bg tau tengahari.. Berat, 2.7kg... BB boy... Wah, aku hepi sgt sbb kawan aku ni dah jadi UMI... Tahniah buat MAZIAH & NAZMUN... Semoga kalian bertambah bahagia dengan kehadiran si kecil ini... Moga BB Maziah menjadi anak yang "Soleh"... Laen2 citer aku akan sambung kemudian sbb aku pun x jumpa lagi ngn sahabat aku ni... tunggu post yg akan datang...

0 comments:

Post a Comment

Back to Top