0

Hari yang sedih..!!!

Morning semua... entry aku pada pagi mmg sedih sikit... Tiap2 hari pegi keje aku lalu jalan kat medan tok sira.. hari ni pun aku lalu situ jugak.. tp sedih sikit, sbb masa lalu kat pintu belakang sekolah teknik tiba2 jalan jam aku igt ape yg jadi rupanya ada org meninggal kat situ... tiba2 jer aku terkedu kejap teringat kat arwah abang ngah aku... dan automatik jer airmata aku keluar.. dan tiba2 jugak terus aku teringat mati.. masyaallah takutnya aku... org yg meninggal tu aku x tau la perempuan ke lelaki, tua ke muda... ape pun Al-Fatihah buat arwah... tu citer masa otw nak anto laki aku.. masa aku lak otw ke opis lepas anto laki aku kat jalan tengku muhamad menghala ke TC dekat2 ngn JPJ ader lak xcident.. kereta ngan kereta... mcm teruk jer aku tgk tp aku x de la nak berenti tgk mcm org lain sbb aku dah lewat nak g opis... apepun aku harap org yg xcident tu x cedera.. kesimpulan dari citer kat atas tu... sentiasa la kita igt, bahawa yang hidup semuanya akan mati kecuali ALLAH S.W.T.... yg kedua, kesimpulan dr citer xcident tu, sentiasa la kita berhati2 ketika memandu, tambah pulak kalau hujan renyai2... ingatlah org yg tersayang... ok la, aku nak wat keje lak... kang bising lak MR Bos....

0 comments:

Post a Comment

Back to Top