0

Blackout...!!!!

hari ni aku sampai ofis lewat lagi.. igtkan lepas bulan puasa leh la dtg awal sikit, rupenyer tidak... ok la, la ni aku citer pasal b/out... tgh syok aku wat keje dalam kul 10.30pg mcm tu, tiba2 b/out.. adush tension betui la aku.. dah la keje melambak... sumer nak kene printout.. biler dah b/out x de pe yg aku leh wat.. igtkan kejap tp lame la pulak.. kala aku tgh duk berblog ni pun masih x de letrik.. sib baik la lappy aku ni ader ler bateri w/pun jap2 lagi dah nak kehabisan... drpd aku x wat ape aku pun berblog la... x syoknye x dok letrik.. memandangkan hari ni hari jumaat dan esok aku cuti.. maka aku kene la siapkan keje2 aku yg dah tertangguh selama seminggu tu.. wehh tolong la aku... mintak2 la petang ni ader letrik, kalau x... aku terpaksa la bawak balik keje2 opis aku ni kerumah... adush, aku ni jenis manusia yg x suke bawak keje opis balik umah... dari dulu lagi mmg aku x suka sbb keje opis, kat opis je la... kat umah nak wat mende lain la pulak.. opppsss, melalut lak... nmpknya letrik pun x dok jugak lagi.. maka aku dgn senang hatinya melantik diri aku jadi bos dan aku pun nak balik... bukan balik terus, petang nnt masuk semula tu pun kalau ader letrik... huhuhu..tata sumer... nnt kiter citer lagi yer....

0 comments:

Post a Comment

Back to Top