0

KAK ZILA


Hari ni aku happy sangat dapat berborak kakak kesayangan aku yg duk kat penang tu.. Dalam sangat aku x berborak ngan dia.. macam2 kite org sembang... tp yg paling mengharukan aku, dia dah anggap famili aku macam famili dia sendiri.. KAK ZILA, tqvm sebab dah anggap famili adik macam famili sendiri... adik sentiasa doakan akak dan famili semoga sentiasa dilindungi Allah S.W.T... dan semoga akak juga akan mendapat apa yg akak cita2 kan... Kalau korang semua nak tau, aku kenal ngan akak aku ni masa mak aku keje kat IKIP Kolej, Kuantan... Haaa, masa tu la aku kenal dia, tu pun sebab aku nak ikut mak aku g Penang... masa kat Penang mmg aku x berenggang ngan akak aku ni... "Akak, adik sayang sangat kat akak... " Ermm.. lagi satu yg buat aku sayang kakak aku ni, dia slalu bagi nasihat kat aku.. Lagi satu, dia x pernah lupa birthday aku, tq akak...

0 comments:

Post a Comment

Back to Top