Daisypath Anniversary tickers
CafeMom Tickers
0

SAMPUL DUIT RAYA...!!




Hari ni keje cam biasa, dan mcm biasa aku x de keje nak dibuat kat opis ni.. maklumla... bos jarang masuk opis... maka dgn malasnya aku dpt memikirkan satu idea... SAMPUL DUIT RAYA...!! erm, aku pun mula la buka laptop aku dan klik la pada Adobe Illustrator dan aku pun create la dua design sampul raya walaupun designnya seakan samer jer.. hehhee, aku x de idea sebenarnya ni... tp ok jugakla la kan dari aku duk melangok jer kat opis ni.. maka terjadilah hasilnya sampul duit raya versi aku yg tersendiri... x susah pun nak wat sumer ni tp yg jadi masalahnyer maner aku nak print nnt... ermm, aku rasa aku dah tau nak wat cam ner... tetiba jer idea dt yerk... ok la, korang semua mesti dah tgk kan design sampul duit raya aku yg tomei tu kan... so, maknenyer tahun ni sampul aku mmg lain dari yg lain, dan yg penting x de dijual di kedai... hahhaha..... selain tu aku nak up la jugak gambar chocolate chip cookies ni... nampak cam sedap jer... ok friends... enjoy yaaa...... Adios....

0 comments:

Post a Comment

Back to Top